Σάρισα (s4ris4)
Ελλάδα, Χρηματιστήριο, Πολιτική, Επικαιρότητα
Σύνδεσμοι


To Kyoto και ο Τοτος
761 αναγνώστες
Τετάρτη, 23 Απριλίου 2008
01:40

    Ας αρχισουμε με τα βασικα κι ας προχωρησει επιτελους η κυβερνηση στην αρση της απαγορευσης της πετρελαιοκινησης στα μεγαλα αστικα κεντρα. Δεν υπαρχει πλεον καμμια δικαολογια. Οι πετρελαιοκινητηρες και οικονομικοτεροι ειναι, και λιγοτερο διοξειδιο του ανθρακα εκπεμπουν και πλεον ΔΕΝ εκπεμπουν οσα σωματιδια εξεπεμπαν στο παρελθον. Τι προτεινω. Ελευθερη κυκλοφορια EURO IV αυτοκινητων ΜΕ υποχρεωτικη παγιδα αιθαλης . Γιατι?

 

1.  Το μειγμα του στολου αυτοκινητων στην Αθηνα αποτελειται απο καινουρια βενζινοκινητα καταλυτικα αυτοκινητα, αυτοκινητα παλια καταλυτικα με κατεστραμμενο καταλυτη, μη καταλυτικα βενζινοκινητα και επαγγελματικα πετρελαιοκινητα ξεπερασμενης τεχνολογιας(τα γνωστα ντουμανια).

      Την ιδια στιγμη η συγκεντρωση σωματιδιων στην Αθηνα ειναι πανω απο το οριο συναγερμου αρκετες ημερες το χρονο. Που οφειλονται αυτα τα σωματιδια? Στα καινουρια πετρελαιοκινητα? Ασφαλως και οχι γιατι αυτα δεν κυκλοφορουν ελευθερα. Οφειλονται στις 3 τελευταιες κατηγοριες αυτοκινητων που προανεφερα. 

 

Η αληθεια για τα αιωρουμενα σωματιδια.

www.autotriti.gr/Autotriti/_magazine/PAGES_autotriti/39_2002/02.T39.katalit.asp

Τα επιχειρηματα των πολεμιων της πετρελαιοκινησης ΟΛΑ παρακατω

www.ecocity.gr/uploaded/files/static/Stelios_Psomas_Diesel_Presentation.pdf

www.greenpeace.org/greece/news/diesel

 

Τα οποια αναιρουνται ολα στο τελος με την πολυ συνοπτικη αναφορα στο γεγονος οτι με την προσθηκη φιλτρου αιθαλης (ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ) συγκρατονται το 98% των σωματιδιων, ενω ταυτοχρονα ΔΕΝ εκπεμπεται ΙΧΝΟΣ βενζολιου ακομα και χωρις την προσθηκη φιλτρου.

Τι ειναι το βενζολιο ?

Την επομενη φορα που θα συγκρινετε τις 'καθαρες' εξατμισεις των βενζινοκινητων με τις 'βρωμικες' των πετρελαιοκινητων σκεφτειτε το διπλα!

 

www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathcommon_2_13/10/2004_1283374

οπως θα δειτε στο παραπανω αρθρο 'Στην Aθήνα, οι τιμές βενζολίου μετρούνται μόνο σε δύο σταθμούς. Kαταγράφτηκαν συγκεντρώσεις άνω των 13 - 14 μγρ./κ.μ., όταν ο στόχος που έχει θέσει η E.E. είναι 5 μγρ./κ.μ. Η Παγκόσμια Oργάνωση Yγείας έχει σημειώσει ότι δεν υπάρχει όριο ασφαλείας για το βενζόλιο, αφού είναι ιδιαίτερα βλαβερό και με την παραμικρή συγκέντρωση.
ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ: Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, καθώς μακροχρόνια έκθεση προκαλεί καρκίνο.

 

Επαναλαμβανω, το βενζολιο εκπεμπεται ΜΟΝΟ απο βενζινοκινητηρες οσο καινουριοι και καθαροι κι αν ειναι.

 

Eνδεικτικες καταναλωσεις βενζινης/diesel καθως και εκπομπων διοξειδιου του ανθρακα

Ford Focus 1.6 115hp (μικτος κυκλος 6.7 λτ , εκπομπες CO2 157 γρ/χλμ)

Ford Focus 1.6  109hp Zetec Diesel DPF (μικτος κυκλος 4.6 λτ, εκπομπες CO2 115 γρ/χλμ)

Κατα μεσο ορο προκυπτει εξοικονομηση καυσιμου περιπου 3,000 ευρω σε 150,000 χλμ

-Ναι μωρε αλλα τα Diesel δεν 'τρεχουν'

Ford Focus 1.6 115 hp βενζινη (0-100 13.6 sec, τελικη 170 χμω)

Ford Focus 1.6 109 hp πετρελαιο ( 0-100 10.9 sec, τελικη 195χμω)

Μα που οφειλεται αυτη η κυριαρχια του πετρελαιου ? Μα στην τεραστια διαφορα ροπης των κινητηρων, ειναι η δυναμη που αναπτυσσεται στιγμιαια στα πιστονια της μηχανης με απλα λογια. 15.3 κιλα ροπης η βενζινη , 24 κιλα ροπης το πετρελαιο. Που οφελει η παραπανω ροπη ? Στα προσπερασματα οπου χρειαζεται λιγοτερες φορες αλλαγη ταχυτητας και στη μεταφορα βαριων φορτιων (γι αυτο αλλωστε και ολα τα φορτητα και βαρια οχηματα ειναι πετρελαιοκινητα)

Καταναλωση.

Μεχρι τωρα αν σας ελεγε καποιος ποιο αυτοκινητο καιει λιγοτερο θα απαντουσατε ισως κανενα Smart αυστηρα διθεσιο αυτοκινητο πολης.

Κοιταχτε κι αυτο εστω κι αν δεν παραγεται πλεον για να καταλαβετε ποσο πισω ειμαστε στην αυτοκινηση και στη νοοτροπια. Lupo 3L 1.2 TDI. 2.99 λιτρα/100 κμ. Εαν καποιος αντικαθιστουσε ενα κλασσικο 1600αρι βενζινης με αυτο, θα  εξοικονομουσε περιπου 8-9000 ευρω στα 150,000 κμ. Τι σημαινουν 3 λιτρα καταναλωση για τον κατοχο ενος τετοιου αυτοκινητου? Οτι θα χρειαζοταν μονο 5,000 ευρω σε καυσιμα για ολη τη διαρκεια ζωης του αυτοκινητου. Να σημειωσουμε και την υπαρξη συστηματος αυτοματης διακοπης-εναρξης λειτουργιας του κινητηρα στα φαναρια. Εχετε αναλογιστει ποσες φορες ο κινητηρας δουλευει χωρις λογο στα φαναρια της Αθηνας?

 

en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Lupo

Aυτοι που πιστευουν οτι τα υβριδικα καταναλωνουν η/και ρυπαινουν λιγοτερο ας διαβασουν και το παρακατω

www.usatoday.com/money/autos/2004-06-10-diesel-vs-hybrid_x.htm

 

Ti προτεινω

1. Αρση απαγορευσης πετρελαιοκινητων αυτοκινητων τεχνολογιας EURO IV με παγιδα αιθαλης

2. Αποσυρση ολων των λεωφορειων και αντικατασταση τους με καινουρια επισης τεχνολογιας EURO IV. Αυτα που βλεπετε στο δρομο του ΟΑΣΑ ειναι κινητη πηγη ασθματος και δυσφημιση του diesel.

3. Θεσπιση ιδιων κανονων για ολα τα νεοεισερχομενα ταξι.

4. Κινητρα αποσυρσης σε αυτοκινητα ανω των 10 ετων. ΚΑΝΕΙΣ δεν αλλαζει τον καταλυτη. Ειναι γεγονος.

Τα αυτοκινητα ανω της μιας δεκαετιας ειναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ για τη δημοσια υγεια.

ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΧΕΙ ΞΥΠΝΗΣΕΙ . ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ 70%.

ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΕΣΣΕΣ ΔΟΛΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΣΙΚΟ. ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΝΤΩΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ?

ΕΙΝΑΙ Η ΡΥΠΑΝΣΗ Η ΑΙΤΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗΣ Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ (ΔΕ ΛΕΜΕ ΠΟΙΑ) ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΕΙΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ DIESEL ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙ?

Κyoto και... ΤΟΤΟΣ

Σχόλια

23/04 07:19  zaftheo
Eξαιρετικό κείμενο.

Πράγματι έτσι είναι.
23/04 08:23  LORDOS
Συγχαρητήρια για το κείμενο.
23/04 10:47  CANYON
5* ΝΟΜΙΖΩ οτι η πετρελαιοκινηση θα επιτραπει μονο οταν οι νταβατζηδες(εταιρειες) αποκτησουν υποδομες για την
παρασκευη-διαθεση ικανων ποσοτητων και καλης
ποιοτητας πετρελαιου κινησης...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
11 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Ο σκοπος αυτου του blog θα ειναι επιτυχημενος, αν αυτο γινει οσο αιχμηρο, οσο ευστοχο και οσο ευθυ οσο αυτο που υποδηλωνει ο τιτλος του.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις